ActionScript 3

Kamera Sınıfı ile Kamera Algılamak ve Çalıştırmak

ActionScript 3.0'ın kamera sınıfının özelliklerini kullanarak kamera kullanılabilirliğini denetlemek ve kamerayı çalıştırmak
Örnek

Mouse ile Çizgi Çizmek

ActionScript 3.0'da mouse (fare) ile bulunduğumuz sahne üzerinde rastgele çizgiler oluşturma örneğimiz
Örnek

Matrix Sınıfını Kullanmak

ActionScript 3.0'da Matrix sınıfını kullanarak nesneleri yatay, dikey olarak eğme; genişlik ve yüksekliklerini artırmak veya azaltmak işlemleri yapılabilir.
Örnek

Nesneleri Hizalamak

ActionScript 3.0'da verilen iki nesnenin x veya y-eksenine göre hizalamasını sağlayan uygulamamız.
Örnek

distance() Metodu ile İki Nokta Arasındaki Mesafeyi Hesaplama

ActionScript 3.0'da iki noktanın arasındaki mesafeyi distance() metodu ile hesaplayan ikinci uygulamamız
Örnek

İki Nokta Arasındaki Mesafeyi Hesaplama Örnek 1

ActionScript 3.0'da iki noktanın arasındaki mesafeyi iki adet nesneyi sürükle bırak yöntemini kullanarak hesaplayan birinci uygulamamız
Örnek

ActionScript'te Dışarıdan Resim Çağırmak

ActionScript'te dışarıdan resim çağırma yönteminin birinci örneği.
Örnek

subString() Metodu Örnek 3

ActionScript'te verilen bir ifadenin istenilen bölümünden itibaren istenilen bitişe kadar olan ifadeleri almaya yarayan substring() metodunun üçüncü örneği.
Örnek

search() Metodu Örnek 2

ActionScript 3.0'da verilen bir ifade içerisinde arama yapılmasını sağlayan search() metodunun ikinci örneği.
Örnek

search() Metodu Örnek 1

ActionScript 3.0'da verilen bir ifade içerisinde arama yapılmasını sağlayan search() metodunun birinci örneği.

REKLAM

DDos Koruma, Botnet Koruma, Layer 7 Saldırı koruması, Sanal sunucu, Vds sunucu

REKLAM

Çizgi Filmler

EN

  • Popüler
  • Yeni
  • Son Yorum